Sunday, October 11, 2009

Yeay!!

Yeayy..kuar jugak aku akhirnye setelah sekian lame tak jenguk dunia..hehe..Bermula kisah aku pegi teman adik beli baju sekolah..then tibe2 terase macam nak kuar,so aku mesej en. abg untuk ajak kuar..aku drop adik kat klsentral sebab adik aku nak balik.So,kitorg discuss2 and aku suggest g mid je la sbb dah dekat.lagipun malas nk g jauh2 plus kuar pun tak rancang kan.Sampai kat mid,kitorang g makan kat foodcourt.Lepas dah kenyang,g turun bawah beli aiskrim singgit.Pas abes makan aiskrim,ktorg jalan2..sempat la masuk Jusco konon nak bli jeans,dah siap try kt fitting room..2 kali try,pk2 balik takut tak pakai (sbnrnye beli membeli ni xde dalam senarai kuar hari ni,so mcm berat sket nak bli..)last2,letak balik..pastu g nichi..saje tgk2..tibe2 ternampak 1 baju ni..en. abg tros berkenan and aku pun begitu..hehe..dh try kat fitting room,aku pun memang nak baju2 mcm ni..labuh2 kan..(dah insaf ye..)so, bli la jugak..(terpakse melanggar etika senarai yang patut dibuat ketika kuar hari ni..)bile dah bli,terase 2 rase,nyesal bli tapi seronok..nyesal sbb aku bukan kuar sbb nak bli barang,seronok lak sebab baju tu mmg aku cari..hehe..

Dah abes bli,ktorg g jalan2,kat ground floor lak ade orang jual barang2 Playboy..mmg ramai gile la orang..eleh,aku tau orang ramai sebab tgk model2 yang sexy+menggoda+nampak $%^&*..lagi2 lak model tuh keluaran luar negara,kire mat saleh asli..komfom lagi ramai yang datang kan..Aku just tgk dari atas je..agak2 bosan..ktorg jalan lagi..pastu en. abg nk g bli Carls Jr. Pastu ktorg balik..itu je la aktiviti nya..nampak sangat membuang mase..tapi xpe,janji aku dapat kuar..hehe..






















3 comments:

Nabila said...

Nadiaa..
baju kal tu sama ng baju ejot..
cumanya ejot warna pink je...
hehehe
dia tak beli warna itam tu sbb ade saiz kecik je ;p so redha & terpaksa amik warna pink..hee

nad said...

yeke??
hehe...ejot ok pe pakai pink..
kal xsesuai kot..dh penah try tp sangat la mengarut..haha..

Nabila said...

hahahaa.tak baik tau..hehe
warna pink tu memori tu nadia..

"cute pink lady"