Thursday, October 8, 2009

Layan sinetron..

Memandangkan aku dah terlepas tengok ending UPIK ABU DAN LAURA, aku meng 'YouTube' kan diri menonton kat situ..kire ending yang best la..susah nak dapat cerita indonesia yg ending dia best..kire berbaloi la tengok hari-hari..then tibe2 aku ter'minat' lak kat GLENN ALINSKIE..hehe (mintak maaf en.abg..hehe)..and tibe2 aku ternampak la cerita lama dia ber'akting' dengan girlfrend dia CHELSEA OLIVIA(comel budak ni..hehe)..and aku pun tersangkut nak menengok..

Tajuk sinetron tuh adalah BUKU HARIAN NAYLA..kisah tentang seorang gadis bernama Nayla(CHELSEA) yang menghidap Ataxia,tapi tetap bersemangat untuk teruskan hidup even dah tau dia akan mati.Dalam masa yang sama, Moses(Glenn) jatuh cinta dan sanggup melakukan apa saje untuk membahagiakan sisa hidup gf dia..and last2 dorg pun kawen sebab Nayla nak kawen sebelum dia mati..Rupa2 nya lepas je kawen,terus mati..

Tapi memang best la citer nih..3 hari kot melayan kat YouTube..kire panas la jugak laptop nih..plus bengkak la mata ni menangis..sangat2 la touching..act,aku ske tgk cite ni sbb GLENN ALINSKIE je..pastu tgk2 dia dah ade gf kan(mcm kecewa sket je,maaf en.abg..hehe)..tbe2 ske pulak tgk sweet couple ni berlakon..tu yang sangkut sampai 3 hari tuh..

NotaHati : Kan best kalau impian bole jadi kenyataan, seperti yang kite harapkan.

0 comments: