Tuesday, August 3, 2010

new life ~

huhh... sungguh lama tak update blog..ini kerana saya sudah tiada masa lagi nak ber blog2 seperti dulu..ini kerana saya sudah ada hidup baru..ini kerana saya kena menyiapkan tugasan dulu sebelum ber blog..ini kerana saya tiada idea mau ber blog..hehe


banyak sangat nak di story kan tapi tak tau nak mula yang mana 1.. ok, start dari aku dapat kerja baru..tempat kerja sekarang ni best sangat..mula2 tu macam liat sket nak g, tp lame2 aku rase sesuai..mungkin liat sebab jauh plus kena bayar parking yang mahal gile kan..plus nak balik petang2 jalan jem gile..sungguh psiko.. :(


ok, now ramai kawan-kawan aku yang dah mendirikan rumahtangga dan akan mendirikan rumahtangga(bertunang ;p)..last week aku baru attend majlis pertunangan my bff (nabila & ejot)..nabila sangat cantik..tibe2 hati aku rase sedih..yela, dlu tido same2..gosip sampai pagi..gelak guling2 dlm bilik..nangis2 gado2 baik balik..aku knal nabila since masuk uniten..orang pertama yang aku tegur mase masuk kelas pertama aku mase foundation..terus duduk sebelah2..name pun atas bawah..haha..pn mariani suka panggil name nabila, pastu diikuti nama aku kalo dia nak menyoal..cett..komfom tak dapat lari..


now, nabila dah jadi tunangan orang..dah tak sama macam bujang2 dlu..hehe..even nabila dah tukar status..saya harap awak dengan saya still kawan smpai bila2 k..muahh2x..hehe..and saya harap awak dgn ejot selamat di ijab kabulkan..saya la orang yang paling hepi nnt..keke...tak sabar nye..


(ehh..ni dah melencong tajuk ke?? belasah je..)


ok, saya nak sambung kerja..sebab dah takde idea nak tulis ape..ok, next time cakap lg..hehe..tata :)

2 comments:

V_21 ™ said...

Dh bz skang T-T

nad said...

ala..abg tu lg bz je memanjang...weekend pn bz jugak :(