Friday, August 28, 2009

Jujur?

Walau lebih 2 tahun peristiwa ni berlalu, tapi sape yang dapat lupe kalo kesannye begitu la mendalam..tapi, aku tak salahkan sesiapa pun..anggap semua tuh lumrah hidup..setiap kali aku dengar lagu ni, mesti kenangan tu datang balik..tapi..semua tu dah xde sekarang..n kitorang pun dh jadi kawan, kan? ;)


Puas aku mencuba menepis semua dugaan

Malah ada yang anggap aku lupa daratan

Peritnya aku lalui kemelut yang panjang

Hingga ke saat ini ku tidak ketentuan

Wanita manakah sanggup berkongsikan kasih

Walau madu bagiku tapi hempedu bagimu

Terkadang harus terima suratan DariNya

Tidak salah kalau kasih dibahagi seadilnya

Telah ku fikir sedalamnya untuk membuat keputusan

Harus aku berterus terang jujur dalam perbuatan

Dan jatuh air mataku mendengar pengakuan ikhlasmu

Sanggup bersaudarakan dia walau hakikatnya hatimu terluka

Moga suatu hari sembuhlah luka

Dan kembali ceria walau hati aku ini

Milik engkau dan dia

3 comments:

V_Kal said...

syg teringat?ermmm teringat ape tu.

V_21 ™ said...

sori buat syg skt, bukan niat dihati. abg syggggggg syg sgt2. forever my love is for u nadia.

MaryamJamilah said...

Hehe.. hai nad.. add aku dalam list blog ko.. lame tak dgr citer.. ^_^