Thursday, December 11, 2008

PROJECT..PROJECT..PROJECT

Wahh...tension giler...

PROJECT..PROJECT..PROJECT..PROJECT..
juling mata aku tengok project..tengok je..progress xde..
buntu..

Padan muka aku propose tajuk susah-susah..kan dah padan muka..
padan muka aku..padan muka aku..bluekk..
perasan diri gempak sangat la tuh propose tajuk susah-susah..
sedar la diri tu sket..awak tuh beginner je baru..

Bangun pagi mengadap screen komputer tanpa melakukan apa-apa aktiviti..
Hanya menatap, merenung, memikir, membaling tetikus..
Tunggu sehingga dapat email dari supervisor..barulah tersedar, tiada guna nya termenung lagi..

Aku bangikit dengan semangat baru..Yeayy!! Aku boleh!!
Dengan penuh semangat aku melangkah ke meja komputer ku..
Jari mula menekan-nekan keyboard..mata mula memandang screen..mencari maklumat yang tepat dan benar..
Tangan semakin pantas menaip, menekan tetikus..mata semakin cepat mencari maklumat-maklumat...
Akhirnya......


Aku termenung, merenung, memikir,membaling tetikus lagi..

Warghhh...tension...xjumpe pape...

Nak kene sergah ke baru nak buat??

"Mane progress awak??"

1 comments:

wan8 said...

da tue ngadap komp update blog je...wakakaka