Tuesday, December 9, 2008

The geng of kutai!!!

Waaaa~~

Rindu kt kutai-kutai..sedih-sedih sume-sume pun dh g mane-mane tah..dah bersepah-sepah..
hikhik banyak tak double-double perkataan..Nape kutai? Takde name yang best sket ke? Haa..aku pun pelik..cari la name yang meletup sket..macam bombastik ke, fantastik ke.. tapi pelik itu unik..kehkeh.. Biar aku ceritakan sikit sejarah kewujudan kutai dalam hidup kami!

Nama K.U.T.A.I di ambil bersempena dengan rumah tradisional yang Josh buat untuk final project dia. Disebabkan nama itu pelik, DYLA, VIKI dan AKU mentertawakan nya. Tu la orang tua-tua cakap tak baik mengutuk, nanti kite jatuh cinta. Begitulah yang terjadi kepada kami. Sehingga kini nama KUTAI sentiasa menjadi sebutan VIKI dan AKU terutamanya DYLA. JOSH lak mesti bangga sebab dia la yang mewujudkan ke KUTAI an itu..

Ini lah kutai-kutai itu :



JOSH a.k.a ABANG KUTAI a.k.a BERUK



DYLA a.k.a KAKAK KUTAI 1 a.k.a KETAM




VIKI a.k.a KAKAK KUTAI 2 a.k.a LIPAS




NADIA a.k.a ADIK KUTAI a.k.a TIKUS



Hehehe.. Jangan marah ek?

Nway, congrate Josh dah berjaya dengan rumah kutai nya..

Sekian terima kasih..

P/S : sorry aku curi gamba korang..hikhik



3 comments:

HaNi said...

wah nad pun dah ade blog nampaknya

nad said...

hehe..bosan-bosan kan..
leh gak melepaskan kebosanan..
hikhik

wan8 said...

teracun ngan aku padahal...haaha