Sunday, January 16, 2011

Jatuh cinta!!!Curangkah??

Aku seorang yang sangat susah nak suka kan sesuatu..
Seriously, kalau aku dah suka 1 tu, aku xkan pandang yang lain..
Cantik macam mana pun, hensem macam mana pun..aku xkisah..
Aku tak kisah orang nak cakap taste aku teruk ke tak, asalkan aku tau aku selesa, aku suka..

Contoh terbaik,
Aku jumpa en tunang..
Kami bersuai kenal..
Aku susah jugak nak suka, tapi sebab dia ni seorang yang tak give up + sangat caring ( ok, ada pujian di situ..sila belanje saye ye en tunang ), akhirnya hati ni terbukak jugak..
he is the one and only :)

Tapi sekarang..
Aku dah jatuh cinta kah?
Waaa....macam mana ni...
Hati tengah serabut..
Macam berdebar2 je bila jumpa..
Macam excited habis..
Nak melompat pun ada..

Aku tak tau apa aku rasa ni 1 kesalahan atau tak..
Atau aku yang terlalu ikut nafsu..
Minta maaf en tunang..
Saya memang betul-betul dah jatuh hati...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Jatuh hati buat kali ke2 memang menyerabutkan kepala..
Tak tahu nak pilih yang mana 1..
T-T

HTC ARIA

1st choice

atau

NOKIA C7
2nd choice

Kepada en tunang..
sila maafkan saya :(
ok terus terang..
saya sudah lama tak jatuh cinta dengan phone..
tapi kali ni dengan hasutan en tunang..
sambil blink2 kan mata sambil cakap dengan saya..
saya mengaku akhir nya..memang cantik..
ok, saya seorang perempuan..
dan semestinya kecantikan lagi penting dari dalaman phone itu..
hahahaha...saya tak peduli tentang dalaman..
janji saya suka sangat design phone2 ni..
hehhe

3 comments:

:: ain :: said...

nad..title entry yg menakutkan..nice post..ahaha~

nad said...

hahaha..tapi mmg tak tipu...seyes..mau itu!! hihihi

V_21 ™ said...

T-T

ok nnt kite pilih ek~ mane tau leh wat hantaran ke~ hehe,,,